top of page

MANU szappan

Frissítve: 2019. ápr. 11.

Színes, illatos, természetes, környezetbarát, meseszép, feldobja a zuhanyzást. Mi az?


Amikor fél évvel ezelőtt úgy igazán a környezettudatosság (low waste) útjára léptem, először a fürdőszobában szerveztem át a dolgokat. Kicsit türelmetlenül ugyan, de megvártam, amíg elfogynak a tusfürdők és a samponok. Nem akartam őket rögtön kidobni, ugyanakkor napról napra egyre biztosabb voltam abban, hogy nem szeretném többé szennyezni/mérgezni magamat és a családomat ezekkel a kemikáliákkal teli kozmetikumokkal.


Alternatívát kerestem. Olyan termékek után kutattam, amelyek helyettesíteni tudják majd a tusfürdőt és sampont. Azt hittem nehezebb lesz, de a megoldás olyan magától értetődő és természetes volt, hogy azóta is a hatása alatt vagyok.



Megtaláltam Marcsit, aki szappanokat készít. De egy kicsit másképp, mint mások.

Kis manufaktúrájában orangután-barát vagyis pálmaolaj mentes szappanok születnek. Termékei 100%-ban természetesek és állatkísérlet-mentesek, nem tartalmaznak adalék anyagokat és állagjavítókat. A webshopban barangolva a szappanok mellett találunk még habkrémeket és szilárd sampont is.

Marcsi által új megvilágításba kerülnek a szappanok. Életre kelnek, színesek játékosak, izgalmasak, kívánatosak lesznek. Leszámolnak a régi, unalmas megítélésükkel. Amióta MANU szappanokat használunk, a gyerekek is szívesebben állnak be a zuhany alá, sőt, Zalán szokta kiválasztani az új szappant, ha a régi már elfogyott. Általában 10-12 darabot rendelünk egyszerre, így a készletünk több hónapig kitart (kb. 4 héten át használunk egy szappant 4-en). Néha előveszem őket a szekrényből és csak gyönyörködöm bennük!


Ezek a legújabb szerzeményeim:















Még több infó és rendelés itt: https://manuszappan.com/






Boross Nóra








415 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page