top of page

A mi Kuksink

Frissítve: 2019. márc. 10.

Ide kuksizzatok! Mutatok nektek valami izgit!


Könnyed, habos felhőkből színes, játékos ponpomok hullnak…ilyen esőben én is szívesen áznék...


Egy cseppet sem tudok elfogultság nélkül írni most, de nem is szeretnék. Imádom a Kuksikat. A készítőjüket pedig még jobban. Eszti a legjobb barátnőm. Ott voltam vele, amikor szárnyra kapott benne a Kuksi ötlete, segítettem neki, amiben csak tudtam, és amikor megkért, hogy készítsek fotókat az elkészült művekről, nagyon boldog voltam!



És hogy mi is a Kuksi valójában?

Kisbabák és gyerekek álmainak megvalósulása színes fonalakból. Ágyforgók, ajtódíszek, füzérek. Tele színnel és mesével, Eszti kezei alól, aki nem enged a minőségből és személyre szabja munkáit. Gyakorló anyukaként tudja, hogy mivel lehet levenni a lábukról a piciket és az anyukákat.

Amikor Simon megfogant, tudtam, hogy neki is lesz egy saját Kuksija. Így is lett! :-) Nézzétek!




És még néhány Kuksi, akik már gazdára találtak:










Itt tudtok rendelni: https://www.facebook.com/kuksipompom/


Boross Nóra

92 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Zalán 4.

bottom of page