top of page

Zalán 4.

Elkezdte az óvodát, megtanult két keréken hajtani, elhagyta az éjszakai pelust, nagy ágyat kapott. Mindezek néhány hónap alatt történtek. Visszafordíthatatlanul rákanyarodott a nagyfiúk útjára. És tessék, most meg 4 éves lett. Csak kapkodom a fejem és ízlelgetem ezt a számot. Négy. Nééégy?

Nekem valahogy beragadt az, hogy Ő három éves. Az olyan természetes átállás volt a kettő után. De ez a négy még nagyon idegen. Pár hete egy ovistárs anyukájával beszélgettünk a szülinapokról. Mondta, hogy az ő kislánya áprilisban lesz négy éves. Én meg hüledeztem, hogy akkor egy év van a gyerekeink között? Néhány perc múlva rá kellett jönnöm nem, az én gyerekem is négy lesz mindjárt. Mindenesetre van egy egész évem, hogy hozzászokjak a gondolathoz, hogy a picikém már nem is olyan picike (de az, mindig az marad nekem), és mire megszokom, már 5 éves lesz...

Na, ne szaladjunk ennyire előre! Mutatom, hogy telt a fergeteges buli-sorozat!



1. ÜNNEPLÉS ITTHON

Már előző este megsütöttük és feldíszítettük a tortáját. Erdei gyümölcsös, mascarponés krém a piskóta között, tetején fehércsoki, és a szenzációs marcipán figurák, amelyeket Tomi készített.







Aztán a buli a Balatonon folytatódott, mert a kis ünnepeltnek ez volt a kívánsága! A kedvenc éttermében ettünk, bicikliztünk és pecáztunk. Szuper napunk volt!




2. ÜNNEPLÉS A CSALÁD EGYIK FELÉVEL

A második bulit a telkünkön tartottuk. Chilis babot főztünk bográcsban, élveztük a napsütést, karkötőt készítettünk termésekből.








Egy darab kétoldalú ragasztót tekertünk a csuklónkra (kívül volt a ragadós fele), és teleraktuk termésekkel! Nagyon élvezték a srácok!


3. ÜNNEPLÉS A CSALÁD MÁSIK FELÉVEL

Ezt a bulit itthon tartottuk! Sós falatok, sok-sok nevetés, egy csorda dinó, egy kis hiszti, egy isteni finom torta Nagyitól, egy imádni való család, egy boldog négyéves.







Boross Nóra

101 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page