top of page

Tesó a fedélzeten

Frissítve: 2018. márc. 5.

Izgalmas hónapoknak nézünk elébe, hiszen szeptemberben bővül a családunk, Zalánnak kistesója születik! Tele a szívünk várakozással, kíváncsisággal és szeretettel.




Nem gondoltam, hogy a második terhességemet is ilyen nagy lelkesedéssel és örömmel élem majd meg. Azt hittem, hogy a közel két éves éjszakázások, idegeskedések és az olykor nehéz és fárasztó nappalok után elfogytak belőlem a lelkesedés szikrái. Pedig dehogy! Sőt! Annyira, de annyira buzgó vagyok! Babanaplót vezetek, hetente fényképezem a hasam, új kelengyén gondolkozom (persze csak néhány új dolog kell neki), hétről-hétre követem kisbabám fejlődését a különböző baba-mama portálokon, becézgetem, szerelmet vallok neki esténként, vettem már néhány új pocakos ruhát magamnak, és szoktatom Zalánt a tesógondolatához. Szóval, teljes mellszélességgel várom a második kisbabámat is!


A baba neme


Persze, kíváncsiak vagyunk a nemére, de nem azért, mert ezt vagy azt szeretnénk. Őszintén mondom, hogy teljesen mindegy!! Sokan kérdezik, hogy mit szeretnénk, fiút vagy lányt. Én erre azt felelem, hogy ezt a kisbabát szeretnénk, aki itt van a pocakomban. Sokan pedig ezt mondják: jaj, csak kislány legyen...borzasztóan zavar ez a mondat. Nem fair a kicsivel szemben. Én meg erre ezt válaszolom: jaj, csak egészséges legyen! Olyan nagy feneket kerítenek ma ennek a kérdésnek. Ha valaki a harmadik fiút szüli vagy a negyedik kislánynak ad életet, máris szánakozó tekintetek kereszttüzében találja magát. Pedig annyira nem ez számít. De meg kell felelni az egy fiú, egy lány sémának...szánalmas.


4D-s ultrahang vizsgálat


Csodálatos élmény részt venni egy ilyen vizsgálaton. A szobában félhomály van, halk zene szól, én egy kényelmes ágyon fekszem, fejem alatt puha párna, Tomi egy kanapén ül mellettem. És nézzük a mozit. A legjobb filmet, amit valaha láttunk: a kisbabánk lubickol a pocakomban. Elbújik, majd előjön, cumizza az ujját, rúgkapál az apró lábaival, és már teljesen emberformájú a maga 7 centijével. Néhány percig a szívdobogását is halljuk. Én a könnyeimmel küszködöm, Tomi mosolyog, a világ kerek. Minden értéke jó, makk egészséges. Ennél több nem kell!


Boross Nóra


47 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Zalán 4.

bottom of page