top of page

Mosógép 20 perc alatt

Frissítve: 2018. márc. 4.

Volt egy kiürült, felesleges, nagy karton dobozunk. Pár napig rakosgattam ide-oda a lakásban, mert kidobni nem akartam, tudtam, hogy valamire még fel fogom használni.


Aztán egyik nap jött az ötlet, hogy készítek belőle egy mosógépet Zalánnak. Az igazi masinát is imádja, mindig ő pakol bele, ő indítja el a programot, és a teregetésben is segít (bár félidőben megunja, és a csipeszekkel játszik). Viszonylag egyszerű konstrukciót találtam ki: vágok a doboz elejére egy nagy lyukat, beborítom fehér papírral, és rárajzolom a gombokat.



A nagy nyílást először felrajzoltam, majd sniccerrel kivágtam (Zalán tátott szájjal bámulta a műveletet). Után A3-as papírokkal befedtem a dobozt. Jó sok ragasztószalag kellett hozzá! Az egészet beburkoltam vele, nem csak az illesztéseknél, így valamennyire vízálló lett. Majd az igazi gépről puskázva alkoholos filccel megrajzoltam a grafikáját. Izgi volt! :-)






Később jelmez lett belőle:





2 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Zalán 4.

bottom of page